کشف ایمپلنت های دندانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1400
بازدید : 313
نویسنده : mozhgan

یک تیم پژوهشی سوئدی توسط دکتر P.I. Branemark کشف کرد که استخوان می تواند با تیتانیوم پیوند داده شود. او این استخوان-ایمپلنت-رابط “osseointegration” نامیده است. این آغاز دندانپزشکی ایمپلنت بود. موفقیت ایمپلنت های دندانی مربوط به این کشف است. در سال 1982، این تیم 91 درصد موفقیت در فک پایین را بیش از 15 سال گزارش کرد. میزان موفقیت 96 درصد بهبود یافته است. اکثر ایمپلنت های از جنس پیچ تیتانیوم هستند.

بیشتربخوانید... درمان های ارتودنسی دندان

عوامل موثر در قرار دادن ایمپلنت دندان

عوامل در دستیابی به موفقیت از جمله عمل جراحی آترومائید با مته های کم سرعت وجود دارد و تجربه جراحان پزشک که در هر سال کمتر از 50 ایمپلنت دارای عوارض بیشتری هستند. بیمار باید کیفیت و محتوای استخوان درست کند تا ایمپلنت دندان را در ابتدا ثابت کند. حداقل باید بیمار حداقل 8 میلی متر ارتفاع عمودی استخوان و 6 میلی متر عرض داشته باشد. اگر کمبود استخوان وجود دارد، بسیاری از روش های استخراج استخوان وجود دارد که می توانند انجام شوند. ما می توانیم از استخوان گرفته شده از فک پایین بیمار یا استخوان گرفته شده از استخوان گاو استفاده کنیم. برای پزشک مهم است که یک سابقه پزشکی و امتحان بالینی را با بیمار انجام دهد. برخی از مشکلات پزشکی وجود دارد که باعث می شود ایمپلنت های ضد حادثه ای وجود دارد، اگر بیمار دچار بیماری های شکننده، بیماری کبدی یا اختلال خونریزی شدید باشد، پس آنها برای کاشت ایمپلنت نامزد نیستند.

بیشتربخوانید... تاثیر ارتودنسی بر چهره

زیبایی ایمپلنت های دندانی

حفظ ایمپلنت ها برای موفقیت بسیار مهم است. ایمپلنت ها می توانند ژنژیویت و از دست دادن استخوان درست همانند دندان های طبیعی ایجاد کنند، بنابراین باید آنها را با دندانه های طبیعی و نخاعی بشویید. دفاتر بسیاری وجود دارد که “دندان ها را در یک روز” یا “بلافاصله ایمپلنت” تبلیغ می کنند. این برای همه بیماران امکان پذیر نیست. بیمار باید فراوانی از استخوان بسیار متراکم داشته باشد تا این امکان وجود داشته باشد. موفقیت این روش کمتر قابل اعتماد است زیرا قبل از قرار دادن دندان ها، ابتلا به پوکی استخوان رخ نداده است. مهم است که متخصص ایمپلنت خود را دو بار در سال بررسی کنید تا ایمپلنت شما بررسی و تمیز شود. ‘

بیشتربخوانید... برگشت درمان ارتودنسی

ایمپلنت های دندانی معمولا توسط جراحان دهان و فک و یا پریودنتال ها قرار می گیرند، اگر چه بعضی از دندانپزشکان عمومی ممکن است آموزش بیشتری برای یادگیری برای قرار دادن ایمپلنت ها انجام دهند. هزینه ایمپلنت های دندانی از 1800 تا 2200 دلار متغیر است. این شامل هزینه تاج و یا هیچ پیوند استخوان اضافی نیست. مراقب باشید از کلون های ایمپلنت – از دکتر خود بپرسید که ایمپلنت دریافت می کنید. شما می خواهید ایمپلنت تولید شده توسط یک شرکت معتبر باشد

منبع: بهترین متخصص ارتودنسی





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com